Feinschmeckere og rookies: Den Sidste Flaske har vin til alle herreaftener

Dette indlæg er sponsoreret af den / de hjemmesider, der linkes til.

Der findes lige så mange forskellige vine på markedet, som der findes mennesker på jorden. Sådan kan man i hvert fald godt tænke. Dog er det ikke alle vine, der er gode, eller som bliver solgt gang på gang.

Webshoppen Den Sidste Flaske har sørget for at samle nogle af de allermest populære vine på markedet og sælger dem til formidable priser. De har gjort det nemt for både feinschmeckere og rookies at finde god vin uden at være bekymret for kvaliteten. Mangler man vin til herreaftenen eller måske til en middag, er Den Sidste Flaske et godt sted at starte.

Vin til gode priser er vejen til succes

Det er ikke kun på grund af det alsidige sortiment og de konkurrencedygtige priser, at Den Sidste Flaske har succes. Coronakrisen gjorde nemlig, at salget af vin eksploderede, og de havde en omsætning som aldrig før. Firmaet gik fra at have 30 til 40 ordrer om dagen til at have det samme antal ordrer i april 2020, som de havde haft siden deres opstart i februar 2019 og resten af året.

Før den store fremgang i salget gik det ellers ret godt for Den Sidste Flaske. De havde et godt salg, og danskerne var glade for at kunne købe vin til priser, man ikke kunne finde andre steder på markedet. Nu var det alene ikke bare kvalitetsvin, de kunne få, men det var også hver dag, de kunne spare 20-70 %.

Hos Den Sidste Flaske behøver man ikke at være vinekspert

En flaske vin er ikke bare det brand, der står på etiketten. Det handler også om, hvilken drue det er, hvor den geografisk kommer fra, og hvilken behandling den har fået. Hvis man ikke er ekspert inden for vin eller interesserer sig for vin, kan det være vanskeligt at vide, hvad der er god vin.

Den Sidste Flaske ønsker at guide alle i at købe lækre vine – og hos dem behøver man ikke være ekspert. Den gode vin er valgt på forhånd. Størstedelen af danskerne er ikke vineksperter. De vil have et godt tilbud og et overskueligt sortiment. Lange produktkataloger med ord, man ikke forstår halvdelen af, er pakket langt væk hos firmaet.

Tobias Hinchely Pedersen bag vinsuccessen ønsker, at man som kunde på webshoppen skal få følelsen af, at man træder ind hos sin lokale vinmand. Skal man bruge vin til en herreaften, skal det ikke være for besværligt, og der skal være gode priser. Den Sidste Flaskes vin er for hele målskiven – ham, der elsker at nørde med vin, og ham, der bare godt kan lide et godt glas.

Vin og spiritus til den gængse dansker

Tobias selv er heller ikke nogen vinekspert. Men grunden til, at han har fået succes, ligger i hans købmandskab og det, at han har spottet et marked: Den gængse dansker, der elsker at nyde et godt glas vin uden dikkedarer og høje priser.

Forbrugerne rammer Den Sidste Flaske også ved at have et stort sortiment, der indeholder andet end vin. De forhandler nemlig også champagne, cider, spiritus og meget andet lækkert til ganen, der vil være ideelt til herreaftenen.